оставайтесь дома и смотрите Новое Простоквашино ВСЕ серии подряд 1-30. Подписаться на официальный канал Союзмультфильм ► goo.gl/7BqBqE
Новинка на канале, Пластилинки Циферки (2019)► www.youtube.com/watch?v=_IiLHbWFJGQ
В этом сборнике мы собрали все твои самые любимые серии Кротика и Панды.
Кротик случайно встречает Панду в бамбуковом лесу – так и начинается их дружба. Каждый эпизод мультфильма – это веселая комедийная история, полная приключений и неожиданностей. Кротик и Панда веселятся и танцуют, бесконечно придумывают для себя новые интересные занятия, решают возникающие насущные проблемы, заводят новых друзей и даже сражаются с плохими парнями, защищая свой лес.
Смотри все серии сразу: bit.ly/Krtekapanda
Подписывайся на наш канал: bit.ly/MultiKIDTV
J.S. Bach: St. John Passion, BWV 245 / Part Two — No.27 Evangelist, Chorus, Evangelist: " Die Kriegsknechte aber " · Anthony Rolfe Johnson · Stephen Varcoe · English Baroque Soloists · John Eliot Gardiner · The Monteverdi Choir
Bach, J.S.: St. John Passion
℗ 1986 Deutsche Grammophon GmbH, Berlin
Released on: 1986-01-01
Producer: Dr. Andreas Holschneider
Producer: Charlotte Kriesch
Producer, Recording Producer, Studio Personnel, Balance Engineer: Karl-August Naegler
Studio Personnel, Recording Engineer: Wolf-Dieter Karwatky
Studio Personnel, Recording Engineer: Gregor Zielinsky
Studio Personnel, Editor: Gernot Von Schultzendorff
Composer: Johann Sebastian Bach
Author: Anonymous
Andras Schiff — Piano
BWV 812 813 814 815 816 817
The French Suites, BWV 812--817, are six suites which Johann Sebastian Bach wrote for the clavier (harpsichord or clavichord) between the years of 1722 and 1725. The suites were later given the name French (first recorded usage by Friedrich Wilhelm Marpurg in 1762) as a means of contrast with the English Suites (whose title is likewise a later appellation). The name was popularised by Bachs biographer Johann Nikolaus Forkel, who wrote in his 1802 biography of Bach, «One usually calls them French Suites because they are written in the French manner.» This claim, however, is inaccurate: like Bachs other suites, they follow a largely Italian convention.
There is no surviving definitive manuscript of these suites, and ornamentation varies both in type and in degree across manuscripts.
Artist: Joanne Lunn
Artist: Wilke te Brummelstroete
Artist: Paul Agnew
Artist: Dietrich Henschel
Choir: Monteverdi Choir
Conductor: John Eliot Gardiner
Ensemble: English Baroque Soloists
Composer: Johann Sebastian Bach